Regulamin Imprezy EKIPA FESTIWAL 2025

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) został wydany na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych oraz przepisów Kodeksu Cywilnego.

  2. Organizatorem jest Sold Out Agencja Sp. z o.o., ul. Czeska 11/4, 03-902 Warszawa, NIP: PL5322101672. Regulamin określa zasady wstępu oraz uczestnictwa w imprezie organizowanej przez Organizatora pod nazwą EKIPA FESTIWAL 2025, która odbędzie się w dniu 20-21.06.2025 r. w Tauron Arena Kraków („Impreza”). Każda osoba przebywająca na Terenie Imprezy w czasie trwania Imprezy obowiązana jest stosować się do postanowień Regulaminu.

    Poniższe określenia używane w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:

    • a) „Teren Imprezy” – oznacza miejsce, w którym jest przeprowadzana Impreza. Miejsce to może zostać zmienione z ważnych powodów i podane do publicznej wiadomości przed dniem Imprezy. Teren Imprezy podzielony zostanie na strefy, do których dostęp określony będzie przez Organizatora w Regulaminie.
    • b) „Bilet” – oznacza oryginalną, indywidualną zgodę wejścia na Teren Imprezy i uczestnictwa w Imprezie.
    • c) „Uczestnik” – oznacza osobę uczestniczącą w Imprezie na podstawie ważnego Biletu, zaproszenia lub identyfikatora wydanego przez Organizatora. Uczestnikiem Imprezy może być osoba pełnoletnia albo osoba małoletnia – małoletni do 13 roku życia mogą uczestniczyć w Imprezie tylko pod opieką przedstawiciela ustawowego lub innej upoważnionej osoby dorosłej, po podpisaniu przez nią oświadczenia o ponoszeniu pełnej odpowiedzialności. Osoba małoletnia powyżej 13-tego roku życia może przebywać na Terenie Imprezy za pisemnym oświadczeniem opiekuna prawnego. Wzór oświadczenia określa i udostępnia Organizator. Osobie małoletniej poniżej 4 roku życia przynależy bezpłatny bilet wstępu na teren Imprezy, jedynie pod opieką przedstawiciela ustawowego lub innej upoważnionej osoby dorosłej.
    • d) „Służby Porządkowe i Informacyjne” – oznaczają m.in. pracowników agencji ochrony osób i mienia powołanych przez Organizatora do dbania o bezpieczeństwo uczestników Imprezy, w tym do kontroli uprawnień Uczestników do wstępu na Imprezę. Pracownicy ci posiadają identyfikatory zawierające: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny, termin ważności, wizerunek twarzy, pieczęć i podpis wystawcy.

II. ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE

  1. Organizator wyznaczy strefy na Terenie Imprezy, do których dostęp będzie możliwy tylko dla osób upoważnionych. Strefy przeznaczone wyłącznie dla osób upoważnionych przez Organizatora to w szczególności: zaplecze sceny, strefa garderób oraz pomieszczenia techniczne i organizacyjne.

  2. Organizator zapewnia bezpieczeństwo Uczestnikom oraz porządek podczas Imprezy poprzez m.in.:

    • a) Służby Porządkowe i Informacyjne wyróżniające się elementami ubioru,
    • b) zapewnienie pomocy medycznej, zaplecza higieniczno-sanitarnego oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego.
  3. Uczestnicy oraz wszystkie inne osoby znajdujące się na Terenie Imprezy zobowiązane są stosować się do poleceń Służb Porządkowych i Informacyjnych.

  4. Teren Imprezy będzie nadzorowany i kontrolowany przez pracowników Służby Porządkowej i Informacyjnej w celu zapobieżenia wniesieniu przedmiotów niebezpiecznych i niedozwolonych. Wszystkie osoby znajdujące się na Terenie Imprezy zobowiązane są do posiadania przy sobie:

    • a) ważnego Biletu, zaproszenia lub identyfikatora wydanego przez Organizatora,
    • b) dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego ustalenie tożsamości.
  5. Zabrania się wnoszenia i posiadania w trakcie Imprezy:

    • a) broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów,
    • b) materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych,
    • c) materiałów pożarowo niebezpiecznych,
    • d) żywności z wyłączeniem osób, których stan zdrowia tego wymaga oraz potwierdzonej orzeczeniem lekarskim,
    • e) napojów alkoholowych i bezalkoholowych,
    • f) wszelkiego rodzaju statywów, selfie sticków, kamer GoPro,
    • g) dronów, wskaźników laserowych, parasoli,
    • h) wszelkiego rodzaju świecących dekoracji, takich jak różki, bransoletki, pałeczki,
    • i) środków odurzających lub substancji psychotropowych,
    • j) profesjonalnych aparatów fotograficznych i kamer video,
    • k) walizek, toreb, toreb podróżnych, plecaków oraz innych przedmiotów o wymiarach przekraczających format 40 cm x 30 cm x 20 cm,
    • l) jakichkolwiek pojazdów (np. roweru, skutera, hulajnogi, deskorolki) lub rolek czy wrotek.
  6. W trakcie Imprezy obowiązuje całkowity zakaz profesjonalnej rejestracji (nagrywania) przebiegu Imprezy lub fragmentów jakąkolwiek metodą bez pisemnej zgody Organizatora. Wyjątek stanowi sytuacja, w której Uczestnik dokonuje realizacji video w celach prywatnych i niekomercyjnych. W przypadku niezastosowania się do tego zakazu, Służby Porządkowe i Informacyjne mają prawo do usunięcia osoby łamiącej zakaz z Terenu Imprezy.

  7. Zabronione jest wnoszenie psów i innych zwierząt na Teren Imprezy.

  8. Zabronione jest prowadzenie bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej, promocyjnej, reklamowej lub innej zarobkowej na Terenie Imprezy. Organizator, zgodnie z przepisami prawa, jest uprawniony do utrwalania przebiegu Imprezy (w tym zachowania osób przy użyciu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk) oraz do rejestracji przebiegu Imprezy w formie fotograficznej, filmowej oraz dźwiękowej w celach dokumentacyjnych, edukacyjnych i promocyjno-marketingowych. Impreza może być transmitowana na żywo.

  9. Służby Porządkowe i Informacyjne są uprawnione do:

    • a) sprawdzania i stwierdzania uprawnień osób do wstępu na Teren Imprezy, a w przypadku ich braku – odmowy wstępu lub wezwania do opuszczenia Terenu Imprezy,
    • b) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
    • c) przeglądania zawartości bagaży i odzieży w przypadku podejrzenia, że wnoszone są przedmioty zabronione,
    • d) wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub naruszającym Regulamin, a w przypadku ich nieprzestrzegania – wezwania do opuszczenia Terenu Imprezy,
    • e) niezwłocznego przekazania Policji osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa lub dopuścających się czynów zabronionych.
  10. Służby Porządkowe i Informacyjne są zobowiązane usunąć z Terenu Imprezy osoby, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub nie stosują się do Regulaminu.

  11. W przypadku stwierdzenia w przeglądzie bagaży lub odzieży przedmiotów, których wnoszenie i posiadanie na Terenie Imprezy jest zabronione, Służby Porządkowe i Informacyjne odmawiają wstępu osobie, u której stwierdzono posiadanie takich przedmiotów, lub usuwają ją z Terenu Imprezy. Osobom, którym odmówiono wstępu lub przebywania na Imprezie, nie przysługuje prawo zwrotu ceny Biletu ani innych roszczeń.

III. WSTĘP NA TEREN IMPREZY

  1. Do wejścia na Teren Imprezy uprawnia ważny, wydrukowany lub elektroniczny Bilet wraz z dokumentem tożsamości, zaproszenie od Organizatora lub identyfikator.

  2. Bilet przy pierwszym wejściu na Teren Imprezy zostanie odznaczony w systemie elektronicznym, co pozwoli określić, że został wykorzystany oraz uniemożliwi jego ponowne użycie. Uczestnik zobowiązany jest zachować Bilet przez cały czas trwania Imprezy. Przy wejściu weryfikowana będzie tożsamość osoby posiadającej Bilet na podstawie dokumentu tożsamości ze zdjęciem (np. dowód osobisty, prawo jazdy, paszport). W razie niezgodności danych na Bilecie i dokumencie, osoba taka nie uzyska prawa wejścia, zwrotu kosztów ani innych roszczeń wobec Organizatora.

  3. Organizator może odmówić wstępu oraz przebywania na Terenie Imprezy osobom:

    • a) nieposiadającym Biletu, zaproszenia lub identyfikatora wydanego przez Organizatora,
    • b) znajdującym się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych substancji,
    • c) posiadającym broń lub inne przedmioty, materiały, wyroby, napoje, środki lub substancje, o których mowa w rozdziale II,
    • d) zachowującym się agresywnie lub prowokacyjnie,
    • e) stwarzającym zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku Imprezy,
    • f) których wygląd uniemożliwia identyfikację,
    • g) posiadającym plastikowe lub szklane pojemniki, puszki itp.,
    • h) nieposiadającym dokumentu tożsamości.
  4. Ocena przedmiotów jako niebezpiecznych należy do Służb Porządkowych i Informacyjnych.

  5. Opuszczenie Terenu Imprezy przez osobę w trakcie jej trwania powoduje utratę prawa do ponownego wejścia.

  6. Opiekun jest zobowiązany do opieki nad małoletnimi przez cały czas trwania Imprezy. Aby opiekun mógł sprawować opiekę, musi posiadać Bilet.

IV. SPRZEDAŻ BILETÓW

  1. Bilety sprzedawane są wyłącznie za pośrednictwem serwisu eBilet, dostępnego pod adresem https://www.ebilet.pl/.

  2. Na Imprezę obowiązuje limit zakupu do 6 Biletów na użytkownika. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania Biletów zakupionych powyżej ustalonego limitu. Bilety mogą być sprzedawane wyłącznie po cenie wskazanej na Bilecie. Zakazana jest odsprzedaż Biletów po cenie wyższej niż wskazana na Bilecie oraz odsprzedaż na aukcjach, licytacjach, konkursach, akcjach promocyjnych, loteriach lub w sposób zarobkowy poza autoryzowanymi punktami sprzedaży.

  3. Zniszczenie Biletu powoduje jego unieważnienie i utratę prawa do wstępu. Bilet nabyty z naruszeniem postanowień Regulaminu może zostać unieważniony przez Organizatora, bez prawa zwrotu należności.

  4. W przypadku, gdy osoba z niepełnosprawnością chce uczestniczyć w Imprezie wraz z osobą asystującą – dla osoby asystującej przewidziany jest bezpłatny bilet. W celu zakupu prosimy o kontakt poprzez formularz dostępny na https://www.ebilet.pl/kontakt.

  5. Podstawą do wejścia na Teren Imprezy za okazaniem biletu przeznaczonego dla osoby z niepełnosprawnością (oraz osoby asystującej) jest okazanie dokumentu określającego stopień niepełnosprawności, potwierdzonego orzeczeniem Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (wraz z dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość).

  6. Zmiana danych osobowych na Bilecie jest możliwa za dodatkową opłatą w wysokości 40 zł za każdy Bilet. Zmiany można dokonać do godziny 23:59 dnia poprzedzającego Imprezę za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem https://sklep.ebilet.pl/changeticket.

V. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW

  1. Zakupiony Bilet nie podlega zwrotowi. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec posiadacza Biletu poza zwrotem ceny wskazanej na Bilecie.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przebiegu Imprezy z uzasadnionych powodów, niedotyczących Organizatora (np. Siła Wyższa).

  3. Uczestnik lub inna osoba przebywająca na Terenie Imprezy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków, co może spowodować uszkodzenie słuchu. Uczestnicy Imprezy uczestniczą w niej na własne ryzyko. Szczególnie narażone są kobiety w ciąży.

VI. REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje można składać w formie mailowej na adres: kontakt@soldoutagencja.pl lub w formie pisemnej na adres: Sold Out Agencja Sp. z o.o., ul. Czeska 11/4, 03-902 Warszawa, NIP: PL5322101672.

  2. Organizator rozpoznaje reklamacje złożone zgodnie z powyższym w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia.

VII. PRZEPISY KARNE WYNIKAJĄCE Z USTAWY O BEZPIECZEŃSTWIE IMPREZ MASOWYCH Z DNIA 20 MARCA 2009

  1. Kto nie wykonuje polecenia wydanego przez Policję, w miejscu i czasie trwania imprezy masowej, podlega karze grzywny nie niższej niż 2000 zł.

  2. Kto nie wykonuje polecenia porządkowego, wydanego na podstawie ustawy, regulaminu obiektu lub regulaminu imprezy masowej przez służby porządkowe lub informacyjne, podlega karze grzywny nie niższej niż 2000 zł.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Oficjalne gadżety będą sprzedawane wyłącznie na Terenie Imprezy lub w autoryzowanych przez Organizatora punktach sprzedaży.

  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej.

  3. Za Siłę Wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności, takie jak warunki atmosferyczne, awarie urządzeń, działania wojenne lub działania władz państwowych i samorządowych.

  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

  5. Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany Regulaminu w razie konieczności dostosowania go do obowiązujących przepisów prawa, usunięcia błędów w treści Regulaminu lub wystąpienia istotnych okoliczności niezależnych od Organizatora.

  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.11.2024 i jest dostępny na stronie internetowej bileterii, na której będą publikowane wszelkie zmiany.

Regulamin Meet & Greet – EKIPA FESTIWAL 2025

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu „Meet & Greet” podczas EKIPA FESTIWAL 2025 organizowanego przez Sold Out Agencja Sp. z o.o., ul. Czeska 11/4, 03-902 Warszawa, NIP: PL5322101672.

  2. Meet & Greet to spotkania z wybranymi artystami lub twórcami, które odbywają się na wyznaczonym terenie Tauron Areny Kraków w dniach 20-21.06.2025 r. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

  3. Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:

    • a) „Meet & Greet” – wydarzenie polegające na bezpośrednim spotkaniu uczestników z wybranymi twórcami lub artystami.
    • b) „Bilet Meet & Greet” – oddzielny dokument uprawniający do udziału w spotkaniu, niezależnie od biletu wstępu na imprezę główną.
    • c) „Uczestnik M&G” – osoba, która posiada ważny Bilet Meet & Greet oraz przestrzega zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
    • d) „Strefa M&G” – wyznaczony obszar na terenie wydarzenia, w którym odbywają się spotkania z artystami.

II. ORGANIZACJA I ZASADY UCZESTNICTWA

  1. Uczestnictwo w Meet & Greet możliwe jest wyłącznie na podstawie ważnego Biletu Meet & Greet oraz biletu wstępu na EKIPA FESTIWAL 2025.

  2. Każdy Bilet Meet & Greet obowiązuje na konkretny dzień i godzinę oraz wskazanego artystę lub grupę artystów.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu spotkań w uzasadnionych przypadkach (np. niedyspozycja artysty).

  4. Uczestnicy Meet & Greet zobowiązani są do przybycia do strefy M&G na minimum 15 minut przed rozpoczęciem spotkania.

  5. W strefie Meet & Greet obowiązuje zakaz:

    • a) rejestrowania spotkania w formie wideo bez zgody Organizatora,
    • b) przekazywania prezentów lub innych przedmiotów artystom bez wcześniejszego uzgodnienia z obsługą,
    • c) dotykania artystów bez ich wyraźnej zgody,
    • d) przebywania poza wyznaczonym czasem i miejscem spotkania.
  6. W przypadku nieprzestrzegania zasad Organizator ma prawo do usunięcia Uczestnika ze strefy Meet & Greet bez zwrotu kosztów.

III. BILETY I ZMIANY

  1. Bilety Meet & Greet są imienne i nie podlegają zwrotowi ani wymianie, za wyjątkiem przypadków odwołania spotkania przez Organizatora.

  2. W przypadku niedyspozycji artysty Organizator może zaproponować spotkanie z innym twórcą lub zwrot środków za Bilet Meet & Greet.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu do strefy Meet & Greet osobom:

    • a) bez ważnego Biletu Meet & Greet,
    • b) będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    • c) zachowującym się agresywnie lub niekulturalnie wobec artystów lub innych uczestników.

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie obowiązują odpowiednie zapisy Regulaminu Głównego Imprezy EKIPA FESTIWAL 2025.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w uzasadnionych przypadkach. Aktualna wersja dostępna będzie na stronie internetowej wydarzenia.

  3. Udział w Meet & Greet oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

Regulamin Konkursu Tanecznego Online
EKIPA FESTIWAL 2025

§1 ORGANIZATOR KONKURSU

  1. Organizatorem konkursu jest Sold Out Agencja Sp. z o.o., ul. Czeska 11/4, 03-902 Warszawa, NIP: PL5322101672, zwana dalej Organizatorem.

  2. Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.

  3. Regulamin określa zasady uczestnictwa w Konkursie, który odbywa się w związku z wydarzeniem EKIPA FESTIWAL 2025.

  4. Kontakt do Organizatora: info@ekipafestiwal.pl

§2 CELE KONKURSU

  1. Popularyzacja tańca i ruchu scenicznego.

  2. Wymiana doświadczeń artystycznych w przestrzeni internetowej.

  3. Rozwój i wsparcie pasji tanecznych oraz artystycznych.

  4. Rozwijanie wrażliwości artystycznej młodzieży i dorosłych.

  5. Zaangażowanie uczestników w działania promujące EKIPA FESTIWAL 2025.

  6. Wyłonienie wyróżniających się wykonawców, którzy wystąpią podczas wydarzenia.

§3 WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Konkurs ma formę otwartą i skierowany jest do wszystkich miłośników ruchu: tancerzy, akrobatów, performerów.

  2. Konkurs nie jest podzielony na kategorie taneczne ani wiekowe.

  3. Konkurs jest skierowany do osób fizycznych, które ukończyły 13 rok życia. Osoby niepełnoletnie muszą posiadać pisemną zgodę przedstawiciela ustawowego.

  4. Uczestnik może zgłosić dowolną liczbę prac konkursowych – filmów z interpretacją ruchową do utworu „Sama” – Wersow.

  5. Zgłoszenie odbywa się poprzez opublikowanie nagrania na platformie TikTok z hashtagiem #taniecekipafestiwal oraz ustawieniem profilu jako publicznego na czas trwania Konkursu.

  6. Uczestnik zobowiązuje się do polubienia oficjalnego profilu EKIPA FESTIWAL (@festiwal.ekipa) na platformie TikTok.

  7. Uczestnik zobowiązuje się do opublikowania informacji o udziale w Konkursie na swoim profilu na Instagramie i TikToku oraz oznaczenia profilu @festiwal.ekipa.

  8. Zobowiązania, o których mowa powyżej, są warunkami koniecznymi do uczestnictwa w Konkursie.

  9. Brak spełnienia któregokolwiek z powyższych warunków skutkuje nieuwzględnieniem zgłoszenia w ocenie.

  10. Zgłoszenia przyjmowane są od 14.05.2025 do 2.06.2025 do godz. 23:59.

  11. Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny.

  12. Długość nagrania: maksymalnie 2 minuty i 30 sekund.

§4 OCENA

  1. Oceny zgłoszeń dokona jury powołane przez Organizatora na podstawie jakości wykonania, kreatywności, wyrazu artystycznego oraz pomysłu choreograficznego.

  2. Zostanie wybranych 5 zwycięzców, którzy wystąpią 20.06.2025 r. z Julią Stawską na głównej scenie EKIPA FESTIWAL 2025 oraz otrzymają po 2 bilety (Golden Circle + Early Entrance).

  3. Jury przyzna 5 nagród głównych.

  4. Wyniki zostaną ogłoszone 9 czerwca 2025 r. na stronie www.ekipafestiwal.pl oraz w mediach społecznościowych.

  5. Bilety zostaną przekazane elektronicznie na e-mail podany przez uczestnika, po wcześniejszym kontakcie z Organizatorem (info@ekipafestiwal.pl).

§5 PRAWA AUTORSKIE I WIZERUNEK

  1. Uczestnik oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie do zgłoszonego nagrania oraz uzyskał zgody osób trzecich występujących w materiale.

  2. Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na wykorzystywanie materiałów w celach promocyjnych Konkursu i EKIPA FESTIWAL 2025.

  3. Udział w Konkursie oznacza zgodę na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku uczestnika w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem.

§6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Sold Out Agencja Sp. z o.o., ul. Czeska 11/4, 03-902 Warszawa, NIP: PL5322101672.

Przysługuje Ci prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych. Przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.

Dane będą przetwarzane w celach związanych z realizacją Konkursu, obowiązkami prawnymi i uzasadnionym interesem administratora. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.ekipafestiwal.pl.

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu z ważnych przyczyn.

  2. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

  3. Spory nierozstrzygnięte regulaminem rozwiązywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

  4. Reklamacje można składać na adres: info@ekipafestiwal.pl w ciągu 5 dni roboczych od ogłoszenia wyników.

  5. Organizator odpowie w terminie 14 dni roboczych.

  6. Zwycięzcy zostaną wyłonieni online przez jury na podstawie oceny przesłanych materiałów.

  7. Brak kontaktu ze strony zwycięzcy w ciągu 5 dni skutkuje utratą prawa do nagrody.

  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne dane uczestników (adres e-mail, brak kontaktu).

  9. Organizator ma prawo wykluczyć uczestników łamiących prawo lub regulamin TikToka.

  10. Regulamin dostępny jest na stronie: www.ekipafestiwal.pl.

  11. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest spełnienie wszystkich warunków określonych w §3.

  12. W przypadku odwołania EKIPA FESTIWAL 2025 z przyczyn niezależnych od Organizatora Konkurs zostaje unieważniony. Uczestnikom nie przysługują roszczenia o nagrodę, odszkodowanie ani zwrot kosztów.

EKIPA FESTIWAL '25 - KRAKÓW 20-21 CZERWCA 2025
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.